LED درمانی چیست و در کجا استفاده می شود؟
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 843
:: باردید دیروز : 1063
:: بازدید هفته : 4470
:: بازدید ماه : 4354
:: بازدید سال : 42206
:: بازدید کلی : 1668106
LED درمانی چیست و در کجا استفاده می شود؟

کاربرد LED درمانی (نور درمانی)
این روش برای افرادی مناسب است که علائم پیری را در صورت و پوست خود احساس می کنند. به این ترتیب ، لایه های عمیق پوست بر رشد سلول های جدید و سالم تأثیر می گذارد و کمک زیادی می کند. امروزه برخی از خانمها از روش LED درمانی (نور درمانی) برای روشن شدن رنگ پوست استفاده می کنند.
از دستگاه ال ای دی تراپی یا نور درمانی نیز برای درمان جوش صورت و سفت شدن پوست استفاده می شود. این روش با از بین بردن چین و چروک های پوستی به افزایش جریان خون و تولید کلاژن کمک می کند.
کک و مک و لک هایی که اغلب روی پوست ظاهر می شوند را می توان بدون نگرانی با LED درمانی یا نور درمانی درمان کرد. با استفاده از این روش ، مناطق تیره و قهوه ای پوست نیز روشن تر می شود.
رنگهای LED در تجهیزات LED درمانی
پنج رنگ LED این ماسک به عمق پوست نفوذ می کند تا سلول های سالم جدیدی تولید کند ، علائم پیری را کاهش داده و گردش خون را بهبود بخشد.

رنگ LED آبی ، طول موج 430-470 نانومتر است. نور آبی می تواند تمام باکتری های آکنه زیر پوست را از بین ببرد. این می تواند جوش های فعال را از بین ببرد و از ایجاد جوش های جدید بدون هیچ گونه دارویی جلوگیری کند. به
رنگ سبز سبز با طول موج 525-550 نانومتر می تواند بدن و ذهن را آرام کند و همچنین می تواند پوست های حساس را در این محدوده درمان کند. علاوه بر این ، نور سبز می تواند هیپرپیگمانتاسیون یا تیره شدن ناحیه پوست را که ناشی از کاهش ملانین است درمان کند. همچنین شوره سر ، کک و مک ، سوختگی و لکه های پیری را درمان می کند.
رنگ LED زرد با طول موج 590 نانومتر نور زرد بهترین درمان برای از بین بردن قرمزی پوست است. این کروماتوگرام جریان اکسیژن را به سلول های پوست افزایش می دهد و سلول های پوست را دوباره فعال می کند و می تواند غدد را سم زدایی کند. همچنین می تواند بافت پوست و چین و چروک را بهبود بخشد.
رنگ LED سفید با طول موج 590 نانومتر نور سفید باعث تقویت پوست شکننده می شود ، پوست را از افتادگی آزاد می کند ، پوست را تقویت و شل می کند و مزایای زیادی دارد.
LED قرمز 650-730 ، نور قرمز با طول موج 590 نانومتر ، می تواند جریان خون را افزایش دهد ، در نتیجه فرآیند تولید کلاژن را تحریک می کند. کلاژن برای ترمیم بافت آسیب دیده پوست ضروری است و در نتیجه چین و چروک و زخم های سطح پوست را از بین می برد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 17 مهر 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید